Η Μυστική Συνάντηση που άλλαξε την Rap μουσική και κατέστρεψε μία Γενιά.

Η Μυστική Συνάντηση που άλλαξε την Rap μουσική και κατέστρεψε μία Γενιά.Παρακάτω είναι μια επιστολή που φέρεται πως γράφτηκε από ένα πρώην στέλεχος της μουσικής που λέει ότι συμμετείχε σε μια μυστική

συνάντηση το 1991, όπου βιομηχανικό συγκρότημα των φυλακών ενθάρρυνε τη μουσική βιομηχανία να προωθεί καλλιτέχνες ραπ που δοξάζουν το έγκλημα με στόχο την ενθάρρυνση των ακροατών τους να πάνε

στη φυλακή , έτσι ώστε οι ιδιωτικές φυλακές θα μπορούσαν να βγάλουν περισσότερα χρήματα. .. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάγνωση, αλλά δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να εξακριβωθεί κατά πόσον έλαβε χώρα ή όχι αυτή η συνάντηση.

Πιστεύω ότι ένα τέτοιο σχέδιο τέθηκε σε κίνηση, αλλά αν ή όχι αυτός ο άνθρωπος ήταν ένα μέρος του σχεδίου αυτού δεν είναι σύμφωνο.

Η επιστολή αυτή εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην HipHopisRead.com αφού ο διαχειριστής του έλαβε το email του ανώνυμα στις 24 Απριλίου, 2012.

Η ορθογραφικά και τα γραμματικά λάθη έχουν μείνει όπως ήταν στην αρχική επιστολή και δεν έχουν διορθωθεί.

Χαίρετε,

Μετά από περισσότερα από 20 χρόνια, τελικά αποφάσισα να πώ στον κόσμο τι είδα, το 1991, το οποίο πιστεύω ότι ήταν μία από τις μεγαλύτερες καμπές στη λαϊκή μουσική, και τελικά στην αμερικανική κοινωνία. Έχω αγωνιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχω ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά της κοινοποίησης αυτής της ιστορίας στο κοινό, όπως ήμουν απρόθυμος να εμπλέξω τα άτομα που ήταν παρόντα εκείνη την ημέρα. Έτσι,

απλά αποφάσισα να αφήσω έξω τα ονόματα και όλες τις λεπτομέρειες που μπορεί να διακινδυνεύσουν την προσωπική μου ευημερία και εκείνους που ήταν, όπως και εγώ, συρθεί σε κάτι που δεν ήταν έτοιμοι.Ανάμεσα στα τέλη του '80 και αρχές του '90, ήμουν αυτό που θα μπορούσατε να ονομάσετε ένας «ιθύνων" σε μία από τις πιο καθιερωμένες εταιρείες στη μουσική βιομηχανία. Ήρθα από την Ευρώπη στις αρχές της δεκαετίας του 80 και γρήγορα μπήκα

στην επιχείρηση. Η βιομηχανία ήταν διαφορετική τότε. Δεδομένου ότι η τεχνολογία και τα μέσα ενημέρωσης δεν ήταν προσβάσιμα στα άτομα, όπως είναι σήμερα, η βιομηχανία είχε περισσότερο έλεγχο του κοινού και είχε τα μέσα να το επηρεάσει όπως ήθελε. Αυτό μπορεί να εξηγήσει γιατί στις αρχές του 1991, είχα προσκληθεί να παραστεί σε συνεδρίαση κεκλεισμένων των θυρών με μια μικρή ομάδα από γνώστες της μουσικής των επιχειρήσεων για να συζητήσουν τη νέα κατεύθυνση της ραπ μουσικής. Δεν γνώριζα πως θα κληθώ να συμμετάσχω σε μία από τις πιο ανήθικες και καταστροφικές επιχειρηματικές πρακτικές που έχω δει ποτέ. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε μια ιδιωτική κατοικία στα περίχωρα του Λος Άντζελες. Θυμάμαι περίπου 25-30 ανθρώπους που είναι εκεί, οι περισσότεροι από αυτούς ήταν γνώριμα πρόσωπα. Μιλώντας σε αυτούς που ήξερα,

αστειευτήκαμε για το θέμα της συνάντησης, όπως πολλοί από εμάς δεν νοιάζονταν για την ραπ μουσική και απέτυχαν να δουν το σκοπό να προσκληθούμε σε μια ιδιωτική συνάντηση για να συζητήσουμε το μέλλον της.

Μεταξύ των παρευρισκόμενων ήταν μια μικρή ομάδα από άγνωστα πρόσωπα που έμειναν στον εαυτό τους και δεν έκανε καμία προσπάθεια να βγούν πέρα από τον κύκλο τους. Με βάση τη συμπεριφορά τους και το επίσημο ένδυμά τους, δεν φαίνεται να ήταν στον κλάδο μας. Η περιστασιακή φλυαρία μας διακόπηκε όταν μας ζητήθηκε να υπογράψουμε μία συμφωνία εμπιστευτικότητας που μας εμπόδιζε να συζήσουμε δημόσια τις πληροφορίες που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης. Περιττό να πω, πως αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον μου και σε ορισμένες περιπτώσεις

τάραξε πολλούς από εμάς. Η συμφωνία ήταν μόνο μια σελίδα , αλλά ήταν πολύ σαφής σχετικά με το θέμα και τις συνέπειες που δήλωνε ότι όποιος παραβιάσει τους όρους θα οδηγήσει σε τερματισμό της δουλειά του. Ρωτήσαμε μερικούς ανθρώπους για το τι ήταν περίπου αυτή η συνάντηση και ποιος ο λόγος για τόση μυστικότητα, αλλά δεν μπορούσα να βρω κανέναν ο οποίος να είχε απαντήσεις. Μερικοί άνθρωποι αρνήθηκαν να υπογράψουν και αποχώρησαν. Κανείς δεν τους σταμάτησε. Μπήκα στον πειρασμό να ακολουθήσω, αλλά η περιέργεια με απέτρεψε. Ένας άνθρωπος που ήταν μέρος της "άγνωστης" ομάδας συνέλεξε τα συμφωνίες που υπογράψαμε.

Γρήγορα μετά από την έναρξη της συνάντησης, ένας από τους συναδέλφους μου της βιομηχανίας (ο οποίος παραμένει ανώνυμος, όπως και όλοι οι άλλοι), μας ευχαρίστησε για την παρουσία μας. Στη συνέχεια έδωσε το λόγο σε έναν άνθρωπο ο οποίος παρουσίασε τον εαυτό του μόνο με το μικρό του όνομα και δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προσωπικό του υπόβαθρο. Νομίζω ότι ήταν ο ιδιοκτήτης της κατοικίας, αλλά αυτό ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε. Επαίνεσε εν συντομία όλους μας για την επιτυχία που είχε επιτευχθεί στη βιομηχανία μας και μας συνεχάρη για την επιλογή της ως μέρος αυτής της μικρής ομάδας των «ιθυνόντων». Στο σημείο αυτό άρχισα να αισθάνομαι άβολα ελαφρώς για την παραδοξότητα αυτής της συγκέντρωσης. Το θέμα γρήγορα άλλαξε καθώς ο ομιλητής άρχισε να

να μας λέει ότι οι αντίστοιχες εταιρείες που εκπροσωπούνται είχαν επενδύσει σε μια πολύ κερδοφόρα βιομηχανία που θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα με την ενεργό συμμετοχή μας. Εξήγησε ότι οι εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε

είχαν επενδύσει εκατομμύρια σε ιδιόκτητες φυλακές και ότι οι θέσεις επιρροής μας στη μουσική βιομηχανία θα επηρεάσει ουσιαστικά την αποδοτικότητα των επενδύσεων αυτών. Θυμάμαι πολλούς από εμάς στην ομάδα αμέσως να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο γεμάτοι σύγχυση.

Εκείνη την εποχή, δεν ήξερα τι ήταν μια ιδιωτική φυλακή, αλλά δεν ήμουν ο μόνος.

Κάποιος ρώτησε ποιες ήταν αυτές οι φυλακές και τι είχε να κάνει αυτό με εμάς. Μας είπαν ότι αυτές οι φυλακές χτίστηκαν από ιδιωτικές εταιρείες που έλαβαν χρηματοδότηση από την κυβέρνηση με βάση τον αριθμό των κρατουμένων. Όσο περισσότεροι οι κρατούμενοι, τόσο περισσότερα χρήματα η κυβέρνηση θα πληρώσει γι' αυτές τις φυλακές. Ήταν επίσης σαφές

ότι εφόσον οι φυλακές αυτές είναι ιδιόκτητες, θα καθίσταντο εισηγμένες στο χρηματιστήριο, θα ήμασταν σε θέση να αγοράσουμε μετοχές. Οι περισσότεροι από εμάς έδειξαν ενδιαφέρον γι' αυτό. Και πάλι, μερικοί άνθρωποι ρώτησαν τι είχε να κάνει με εμάς. Σε αυτό το σημείο, συνάδελφός μου στη βιομηχανία ο οποίος είχε ανοίξει

την συνεδρίαση πήρε ξανά το λόγο και απάντησε στις ερωτήσεις μας. Μας είπε ότι καθώς οι εργοδότες μας είχαν γίνει σιωπηλοί επενδυτές σε αυτήν την επιχείρηση-φυλακή, ήταν πλέον προς το συμφέρον τους να βεβαιωθούν ότι αυτές οι φυλακές θα παρέμεναν

γεμάτες. Η δουλειά μας θα ήταν να βοηθήσουμε να συμβεί αυτό από την προώθηση της μουσικής, που προωθεί την εγκληματική συμπεριφορά, και η ραπ είναι η μουσική που επέλεξαν.

Μας διαβεβαίωσε ότι αυτό θα είχε μεγάλο συμφέρον για μας, επειδή η ραπ μουσική γινόταν μια ολοένα και πιο κερδοφόρα αγορά για τις επιχειρήσεις μας, και ως υπάλληλος, θα ήμασταν επίσης

σε θέση να αγοράσουμε μετοχές σε αυτές τις φυλακές. Αμέσως, η σιωπή κάλυψε το δωμάτιο. Θα μπορούσαμε να ακούσουμε μια καρφίτσα αν έπεφτε. Θυμάμαι πως κοίταξα γύρω για να βεβαιωθώ πως δεν έβλεπα όνειρο και είδα το ήμισυ των ατόμων με πεσμένα τα σαγόνια. Η ζάλη μου διακόπηκε όταν κάποιος φώναξε, "Είναι αυτό ένα γ ****** αστείο;» Σε αυτό το σημείο τα πράγματα έγιναν χαοτικά. Δύο από τους άνδρες που ήταν μέρος της "άγνωστης" ομάδας άρπαξαν τον άνθρωπο που φώναξε και προσπάθησαν να τον απομακρύνουν από το σπίτι. Μερικοί από εμάς, συμπεριλαμβανομένου και εμού, προσπάθησαν να παρέμβουν. Ένας από αυτούς έβγαλε ένα όπλο και όλοι υπαναχώρησαν.

Μας χώρισαν από τους άλλους και οι τέσσερις μας συνόδευσαν έξω. Ο συνάδελφός μου στη βιομηχανία ο οποίος είχε ανοίξει τη συνάντηση νωρίτερα έσπευσε για να μας συναντήσει έξω και μας θύμισε ότι είχαμε υπογράψει τη συμφωνία και πως θα υποστούμε τις συνέπειες εάν μιλήσουμε γι 'αυτό δημοσίως ή ακόμη και με αυτούς που συμμετείχαν στη συνεδρίαση. Τον ρώτησα γιατί ασχολήθηκε με κάτι τόσο διεφθαρμένο και αυτός απάντησε ότι δεν ήταν μεγαλύτερο από το χώρο της μουσικής και κανείς δεν θα μπορούσε να το αμφισβητήσει χωρίς να διακινδυνεύσει τις συνέπειες. Όλοι διαμαρτυρήθηκαν και καθώς περπατούσε πίσω στο σπίτι θυμάμαι λέξη προς λέξη το τελευταίο πράγμα που είπε, "Είναι από τα χέρια μου τώρα. Θυμηθείτε ότι υπογράψατε τη συμφωνία.» Στη συνέχεια έκλεισε την πόρτα πίσω του. Οι άνδρες μας οδήγησαν στα αυτοκίνητά μας και μας παρακολούθησαν μέχρι που φύγαμε.

Ένα εκατομμύριο πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου, καθώς εγώ οδηγούσα

μακριά και τελικά αποφάσισα να

παρκάρω σε έναν παράδρομο, προκειμένου να συλλέξω τις σκέψεις μου. Επαναλάμβανα τα πάντα στο μυαλό μου και όλα φαίνονταν πολύ σουρεαλιστικά για μένα. Ήμουν θυμωμένος με τον εαυτό μου που δεν είχα λάβει έναν πιο ενεργό ρόλο σε όσα είχαν μας είχαν παρουσιάσει . Θα ήθελα να πιστεύω πως το σοκ από όλα αυτά είχε αναστείλει τον χαρακτήρα μου. Μετά από αυτό που φαινόταν σαν μια αιωνιότητα, ήμουν σε θέση να ηρεμήσω

αρκετά για να επιστρέψω στο σπίτι. Δεν είχα μιλήσει ή

καλέσει κανέναν εκείνο το βράδυ. Την επόμενη μέρα

στο γραφείο, ήμουν εμφανώς αφηρημένος, αλλά το απέδωσα στις καιρικές συνθήκες. Κανείς άλλος στο τμήμα μου δεν είχε προσκληθεί στη συνάντηση και ένιωσα ένα αίσθημα ενοχής για να μην είμαι σε θέση να μοιραστώ ό, τι είχα δει. Σκέφτηκα να επικοινωνήσω με τους άλλους 3 που κλώτσησαν έξω από το σπίτι, αλλά εγώ δεν θυμάμαι τα ονόματά τους και σκέφτηκα ότι ο εντοπισμός τους θα έφερνε

πιθανότατα μία ανεπιθύμητη προσοχή. Θέλησα να μιλήσω δημοσίως με κίνδυνο να χάσω τη δουλειά μου, αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν ήθελα

να θέσω σε κίνδυνο τη δουλειά μου και δεν ήμουν διατεθειμένος να διακινδυνεύσει σε τίποτα η οικογένειά μου. Σκέφτηκα

τους άνδρες με τα όπλα και αναρωτήθηκε ποιοι ήταν αυτοί; Μου είχαν πει ότι αυτό ήταν μεγαλύτερο από τη μουσική και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να αφήσω τη φαντασία μου να τρέξει ελεύθερα. Δεν υπήρχαν απαντήσεις και κανείς για να μιλήσει. Προσπάθησα να κάνω ένα μικρό κομμάτι της έρευνας για τις ιδιωτικές φυλακές, αλλά δεν αποκάλυψε τίποτα σχετικά με τη συμμετοχή των επιχειρήσεων της μουσικής».

Ωστόσο, οι πληροφορίες που βρήκα επιβεβαίωσαν

πόσο επικίνδυνες πραγματικά ήταν ήταν αυτές οι επιχειρήσεις-φυλακές. Οι ημέρες έγιναν

εβδομάδες και οι εβδομάδες,

σε μήνες. Τελικά, ήταν σαν η συνάντηση να μην είχε πραγματοποιηθεί.

Όλα φαίνονταν σουρεαλιστικά.

Απομονώθηκα και σταμάτησα να πηγαίνω σε οποιαδήποτε γεγονότα της βιομηχανίας εκτός τις απαραίτητες επαγγελματικές υποχρεώσεις. Σε δύο περιπτώσεις, βρήκα τον εαυτό μου που παρακολουθεί την ίδια συμπεριφορά όπως ο πρώην συνάδελφός μου. Και τις δύο φορές, τα μάτια μας συναντήθηκαν, αλλά τίποτα περισσότερο δεν αντηλλάγη.

Με την πάροδο των μηνών, η ραπ μουσική είχε αλλάξει οριστικά την κατεύθυνση. Δεν ήμουν ποτέ οπαδός της, αλλά ακόμη και τότε μπορούσα να δω τη διαφορά. Οι πράξεις Rap που μιλούσαν για την πολιτική ή την αβλαβή διασκέδαση γρήγορα ξεθώριασαν, καθώς η γκάνγκστερ ραπ άρχισε να κυριαρχεί στα ερτζιανά κύμάτα. Μόνο λίγους μήνες είχαν περάσει από τη σύσκεψη, αλλά υποψιάζομαι ότι οι ιδέες που παρουσιάστηκαν εκείνη την ημέρα είχε εφαρμοστεί με επιτυχία. Ήταν σαν η εντολή να έχει δοθεί σε όλα τα σημαντικά στελέχη της επιχείρησης. Η μουσική

αναρριχείτο

στα charts και οι περισσότερες εταιρείες, ήταν περισσότερο από ευτυχείς καθώς επωφελούντο από αυτό. Κάθε μία έχει αναδεύσει

τις δικές της γκάνγκστερ ραπ πράξεις σαν σε μια γραμμή συναρμολόγησης.

Ο καθένας μπήκε σε αυτό, και συμπεριλαμβάνονται και οι καταναλωτές . Η βία και η χρήση ναρκωτικών έγινε κεντρικό θέμα στα περισσότερα τραγούδια της ραπ “μουσικής”. Μίλησα με μερικούς από τους συναδέλφους μου στη βιομηχανία για να δω τις απόψεις τους σχετικά με τη νέα τάση, αλλά είπαν επανειλημμένα ότι ήταν όλα

προσφορά και ζήτηση. Δυστυχώς πολλοί από αυτούς εξέφραζαν ότι η μουσική τους ενίσχυε τις προκαταλήψεις των μειονοτήτων.

Παραιτήθηκα επίσημα τη μουσική βιομηχανία το 1993, αλλά η καρδιά μου είχε ήδη φύγει μήνες πριν. Έσπασα τους δεσμούς με την πλειοψηφία των συνομηλίκων μου και να απομάκρυνα τον εαυτό μου από αυτό

που κάποτε είχα αγαπήσει. Πήρα άδεια, επέστρεψα στην Ευρώπη για λίγα χρόνια, απομακρύνθηκα από το κράτος, και έζησα μια «ήσυχη» ζωή μακριά από τον κόσμο της ψυχαγωγίας. Καθώς περνούσαν τα χρόνια,

κατάφερα να κρατήσω το μυστικό μου, φοβούμενος τα το μοιραστώ με το λάθος άτομο, αλλά και ντρεπόμουν που δεν είχα είχε τα κότσια να το αποκαλύψω. Αλλά, καθώς η ραπ είχε χειροτερέψει, η ενοχή μου μεγάλωσε. Ευτυχώς, στα τέλη της δεκαετίας του 90, χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο που δεν ήταν στη διάθεσή μου κατά τις πρώτες ημέρες, έκανε ευκολότερο για μένα να ερευνήσω για να καταλάβω τι είναι το βιομηχανικό συγκρότημα των φυλακών (prison industrial complex) . Τώρα που έχω μια καλύτερη κατανόηση για το πώς λειτουργούν οι ιδιωτικές φυλακές, τα πράγματα πολύ πιο λογικά

από ό, τι πριν.

Βλέπω πως η εγκληματοποίηση της μουσικής ραπ έπαιξε μεγάλο ρόλο στην προώθηση φυλετικών στερεότυπων και οδήγησε

τόσα πολλά ευαίσθητα νεαρά μυαλά στην υιοθέτηση αυτών των εγκληματικών συμπεριφορών που συχνά οδηγούν στην φυλακή. Είκοσι χρόνια της ενοχής είναι ένα βαρύ φορτίο για να το

μεταφέρω, αλλά το λιγότερο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να μοιραστώ την ιστορία μου, ελπίζοντας ότι οι οπαδοί της μουσικής ραπ να συνειδητοποιήσουν πόσο έχουν χρησιμοποιηθεί τις τελευταίες 2 δεκαετίες. Αν και το σχέδιο για την διατήρησης της ανωνυμίας, για προφανείς λόγους, ο στόχος μου τώρα είναι να πάρουν αυτές τις πληροφορίες όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι. Παρακαλώ να με βοηθήσετε να εξαπλωθεί ο λόγος μου. Ας ελπίσουμε ότι οι άλλοι που συμετειχαν στη συνεδρίαση στα 1991, να εμπνευστούν από αυτό και να πουν τις δικές τους ιστορίες. Το πιο σημαντικό, αν μόνο μια ζωή έχει επηρεαστεί από την ιστορία μου, προσεύχομαι να κάνει το βάρος της ενοχής μου λίγο πιο ανεκτό. Ευχαριστώ.* Ανώνυμος Υποβολή * Πηγή: The Secret Meeting that Changed Rap Music and Destroyed a Generation http://www.hiphopisread.com/2012/04/secret-meeting-that-changed-rap-music.html πηγη

Via

 sitestories.eu




Share/Bookmark
..
  • .. Comment using Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :