Πόσο άλλαξαν οι Ελληνες στην κρίση
Η κρίση άλλαξε τις συνήθειες των Ελλήνων και επομένως τους ίδιους τους 'Ελληνες...
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen. Ειδικότερα, η πλειοψηφία δηλώνει ότι, προκειμένου να περιορίσει τα έξοδα του νοικοκυριού έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (71%), ενώ έχει περιορίσει και τη διασκέδαση εκτός του σπιτιού σε ποσοστό 70%. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι έξι στους δέκα έχουν περιορίσει τα γεύματα εκτός σπιτιού, ενώ κατά πάσα πιθανότητα το 40% αυτών θα συνεχίσει να το πράττει ακόμη και έπειτα από το τέλος της κρίσης. Και όπως σημειώνει η Nielsen οι Ελληνες άλλαξαν περισσότερο από οιποοιοδήποτε Ευρωπαίο τις αγοραστικές τους συνήθειες (το δηλώνει το 77%). Το ενθαρρυντικό στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα είναι πως το 30% ύστερα από πολύ καιρό άρχισε να αποταμιεύει, ενώ το 28% χρησιμοποιεί τα χρήματα που περισσεύουν για να πληρώνει δάνεια, κάρτες και άλλα χρέη, ενώ άλλο ένα 30% αναφέρει πως δεν έχει διαθέσιμο εισόδημα. Τέλος θετικά είναι τα ευρήματα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη η οποία για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο ανεβαίνει.
Via
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen. Ειδικότερα, η πλειοψηφία δηλώνει ότι, προκειμένου να περιορίσει τα έξοδα του νοικοκυριού έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (71%), ενώ έχει περιορίσει και τη διασκέδαση εκτός του σπιτιού σε ποσοστό 70%. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι έξι στους δέκα έχουν περιορίσει τα γεύματα εκτός σπιτιού, ενώ κατά πάσα πιθανότητα το 40% αυτών θα συνεχίσει να το πράττει ακόμη και έπειτα από το τέλος της κρίσης. Και όπως σημειώνει η Nielsen οι Ελληνες άλλαξαν περισσότερο από οιποοιοδήποτε Ευρωπαίο τις αγοραστικές τους συνήθειες (το δηλώνει το 77%). Το ενθαρρυντικό στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα είναι πως το 30% ύστερα από πολύ καιρό άρχισε να αποταμιεύει, ενώ το 28% χρησιμοποιεί τα χρήματα που περισσεύουν για να πληρώνει δάνεια, κάρτες και άλλα χρέη, ενώ άλλο ένα 30% αναφέρει πως δεν έχει διαθέσιμο εισόδημα. Τέλος θετικά είναι τα ευρήματα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη η οποία για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο ανεβαίνει.
Via

Labels
FOTO ΑΣΤΕΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
..
Δεν υπάρχουν σχόλια :